BBLFTRCLST | Schrijf de eerste review!

• Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
  • Gratis bezorging boven € 25,- (NL en BE)
Omschrijving

Dit toestel is ingezet als demo model, showroom model of gebruikt door een vorige eigenaar. Onze specialisten hebben hem van binnen en buiten intensief nagekeken. Daar waar nodig zijn onderdelen vervangen, zodat het toestel zowel motorisch als aandrijftechnisch als 'nieuw' functioneert. Ten slotte is deze uitvoerig getest zodat we er zeker van zijn dat hij technisch 100% in orde is!

Eigenschappen:
- DX3 Belt and Deck System
- FlexDeck Shock Absorption System
- Hartslagmeting: Lifepulse hand sensors en Polar Telemetry
- Motor: krachtige 4-pk AC Motor
- 28 Workouts
- 9 talen
- Geïntegreerd leesrek en accessoirebak
- Ergonomisch correcte handgrepen

Trainingen:
- Manual
- Quick Start
- 5 Zone Training+ workouts
- 5 Interval Workouts
- 3 Goal Workouts
- 6 Custom workouts
- 7 Fitness Test Protocols
- Customised Cool Down

Specificaties
  • Afmetingen (lxbxh) 211 x 94 x 158 cm
  • Merken Life Fitness
  • Loopvlak breedte Breed loopvlak ≥51cm
  • Loopband gebruik Intensief gebruik
  • Motor vermogen Zwaar vermogen
  • Bezorging Installatie en montage
  • Gebruik Thuisgebruik
  •   Professioneel gebruik
  • Loopvlak 152 x 51 cm
  • Conditie Gebruikt model
  • Categorie LF Integrity series
  • Verzendkosten Gratis bezorging en installatie
  • Maximaal gebruikersgewicht 180 kilogram
  • Externe aansluiting Geen
  • Stroomvoorziening 220 Volt
  • Hartslagmeting Handsensoren
  •   Draadloze borstband (optioneel)
  • Gewicht 193 kilogram
  • Media - Computerinterface Geen
  • Display type LED, 7" x 15"
  • Gebruikersgeheugen 6 gebruikers
  • Bidonhouder Ja
  • Aantal programma's 28
  • Display weergave Tijd
  •   Snelheid
  •   RPM (toerental)
  •   Afstand
  •   Calorieverbruik
  •   Vermogen (Watt)
  •   Hartslag
  •   MET's
  •   Weerstandsniveau
  •   Pace (tempo)
  • Gebruikers programma's 6
  • Transportwielen Nee
  • Ventilator ingebouwd Nee
  • Garantie 1 jaar, on site
  • Afmetingen opgeklapt Niet opklapbaar
  • Motor continue vermogen 4.0 Pk AC commercial-grade
  • Snelheid 0.8-23 km/u
  • Maximale hellingshoek 15%
  • Automatische hellingshoek Ja
  • Dikte band Niet bekend
  • Instelbare demping Nee
  • Waterpas afstelbaar Ja
  • Bijzonderheden FlexDeck schokabsorptie systeem
  •   Actief dempingsysteem
Neem contact op

Neem contact op Bel +32(0)78 484 512
E-mail: info@fitness24.be

Bel mij terug

Wij bellen u meteen terug!

Bel mij terug

* Verplicht(e) veld(en)

• Gebruikt model
  • Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
Gerelateerde producten
Life Fitness loopband 93Ti gebruikt 58% Korting + Installatie Life Fitness loopband 93Ti gebruikt (BBLFTR93Ti)

De Life Fitness loopband 93Ti gebruikt Silverline biedt de ultieme loopbandtraining, voor een beginnende wandelaar, tot aan de toptriatlete, de loopband staat garant voor een geweldige cardio workout. Deze loopband is van het merk Life Fitness wat synoniem staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid en ultrahoge kwaliteit. De looband is uitgevoerd met het Met het Flexdeck-schokabsorptiesysteem wat knie- en gewrichtsspanning tot wel 30% verminderd ten opzichte van normale loopbanden, hierdoor wordt de kans op letsel aanzienlijk kleiner. De Tread Belt DX3 band is een zelfsmeerende band die beschikt over het Advanced Belt Tracking System (ABTS) voor duurzaamheid en comfort. Daarnaast zorgen acht ongelooflijk duurzame Lifespring-schokdempers voor een consistente demping. Deze gebruikte loopband behoort tot de exclusieve Life Fitness Silverline collectie en is door onze experts volledig nagekeken en verkeerd in top conditie.

€7.650,-

€3.195,-

uw voordeel €4.455,- (incl. BTW)

Life Fitness professionele loopband Activate Series + Installatie Life Fitness professionele loopband Activate Series (PH-OST-0601-01)

De Life Fitness professionele loopband Activate Series heeft een intuïtief ontwerp dat bij uitstek geschikt is voor beginners en ervaren sporters, met het comfort van het FlexDeck-schokdempingssysteem. Deze Life Fitness-loopband is strak vormgegeven, duurzaam en een aanwinst voor fitnessclubs van elke grootte. De loopband van de Activate Series beschikt over alle eigenschappen die er voor gezorgd hebben dat de Life Fitness loopbanden de nummer 1 keuze is in alle sportscholen over de hele wereld.

€9.749,-

(incl. BTW)

Spirit Loopband professioneel CT900LED + Installatie Spirit Loopband professioneel CT900LED (CT900LED)

De Spirit Loopband professioneel CT900LED beschikt over een robuuste constructie en over onderdelen van commerciële kwaliteit, dit maakt de CT900 de standaard voor elke loopband om zich mee te meten. Specificaties voor de schokdempers, de rollers en het deck en belt zijn zorgvuldig gekozen om de gebruikers een soepele ervaring te bieden. Gepoedercoat staal, een sterke motor en uitstekende garantie zorgen voor een lange levensduur en stellen hiermee eigenaren gerust. Het LED scherm beschikt over een ingebouwde ventilator en geïntegreerd leesrek. Het hartslag percentage profiel geeft je een snelle referentie weer van je percentage vergeleken met maximaal geprojecteerde hartslag, wat een van de beste manieren is om je training te meten. De programma's variëren van populaire workouts voor de gemiddelde gebruiker, terwijl fitness tests, hartslag programma's en een aangepast programma beschikbaar zijn voor meer serieuze gebruikers.

€5.350,-

(incl. BTW)

Cybex 770T professionele loopband LED console 35% Korting + Installatie Cybex 770T professionele loopband LED console (770T- LED)

De Cybex 770T professionele loopband LED console is ontwikkeld om beginnende en gevorderde sporters aan te moedigen het plezier van rennen, joggen en lopen te (her)ontdekken. De 770T beschikt over een betere stabiliteit, duurzaamheid en een groter comfort dan elke andere loopband uit het verleden. Het is de eerste loopband met gepatenteerde Cybex ARMZ-steunen, deze steunen gaan verder dan de conventionele armsteunen en zorgen voor een extra gevoel van veiligheid en vertrouwen. Cybex heeft wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de biomechanica van lopen. Voor een geschikte stabilisatie van de voet en minimale druk op de kniegewrichten is het belangrijk dat wanneer de hak het loopvlak raakt de demping zacht is en bij het afzetten van de voet de demping hard is, alleen op deze manier kan de voet op een natuurlijke manier stabiliseren. Deze twee factoren komen terug in de 770T met het Cybex Intelligente Dempingsysteem.

€10.770,-

€6.999,-

uw voordeel €3.771,- (incl. BTW)

Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt 57% Korting + Installatie Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt (BBLFTR95TDSE)

De Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt is het topmodel uit de enorm populaire Elevation Series. Voortbouwend op de zijn voorganger de 95Ti, De 95T Discover zit boordevol extra functies met een 19-inch touchscreen display. Het 95T Discover SE-console is een van de meest boeiende en meeslepende ervaringen op de markt en biedt je de kans om over de hele wereld te hardlopen met de schitterende Lifescape-functie. Het console beschikt over een digitale tv en een radio-tuner, een iPod- en iPhone-aansluiting, een draadloze koptelefoon-aansluiting en tal van entertainment-apps. Al je trainingsgegevens zijn makkelijk volgen op je smartphone met de eenvoudige te gebruiken LFconnect-app. Deze gebruikte loopband is door onze experts volledig nagekeken en verkeerd in top conditie.

€13.995,-

€5.995,-

uw voordeel €8.000,- (incl. BTW)

Cybex 770T professionele loopband E3 console 35% Korting + Installatie Cybex 770T professionele loopband E3 console (770T-E3)

Deze Cybex 770T professionele loopband met E3 console zie je niet alledaags staan. Deze professionele loopband is een baanbrekende machine met zeer hoge duurzaamheid, maximale stabiliteit en een super comfort. De 770T wordt op professioneel gebied veel ingezet door fysiotherapeuten, professional trainers maar is ook terug te zien in vele bedrijfsruimtes en sportscholen. Cybex's 700-serie biedt een zeer uitgebreid gebied aan entertainmentopties en vele trainingsopties. Het is de eerste loopband met gepatenteerde Cybex ARMZ-steunen, deze steunen gaan verder dan de conventionele armsteunen en zorgen voor een extra gevoel van veiligheid en vertrouwen.

€12.350,-

€7.999,-

uw voordeel €4.351,- (incl. BTW)