Bezorgen & afhalen

Wij streven ernaar om je bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren. Het is bij Fitness24.be mogelijk om je nieuwe fitnessapparatuur en/of accessoires op verschillende manieren te laten bezorgen (of te komen afhalen). 

Heb je vragen omtrent bezorgen en afhalen dan kan je de vaak gestelde vragen hier terug lezen. Kom je er met onderstaande informatie nog niet helemaal uit? Dan kan je altijd per telefoon of e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard kan je ook langskomen bij onze Fitnesswinkel in Volkel. 

Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Orders besteld vóór 17:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad). Heb je een order geplaatst na vrijdag 17:00 uur of in het weekend dan wordt deze op maandag verwerkt en verzonden, in geval van een feestdag of andere vrije dag dan worden pakketjes de eerst volgende werkdag verstuurd.

Houd rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Voorbeeld: je plaatst een bestelling op 16:55 uur en je hebt betaald met iDeal. Op je bankoverzicht zal je dan zien dat je betaald hebt op 16:55 uur. Echter moet dan nog de ontvangst van je betaling door ons verwerkt worden, dit gebeurt automatisch. Je bestelling komt veelal ietsjes later bij ons binnen, bijvoorbeeld om 17:03 uur. Je bestelling is dan voor ons systeem betaald op 17:03 uur en wordt die dag dan (helaas) ook niet meer naar ons magazijn verstuurd om te verwerken. Dit gebeurt pas de volgende werkdag.

Bestaat je bestelling uit meerdere producten dan kan het sporadisch voorkomen dat er een deellevering plaatsvindt. Mocht er een product niet direct leverbaar zijn dan proberen wij je daar zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Mocht er een product niet direct leverbaar zijn dan proberen wij je daar zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons ook altijd een trackingcode per e-mail. Trackingcode niet ontvangen? Bekijk dan even je spambox, wellicht is de e-mail daar per ongeluk terecht gekomen. Mocht je graag de producten onafhankelijk van elkaar geleverd krijgen dan kan je dit per e-mail, telefonisch of in de winkel aangeven.

Heb je binnen enkele dagen na je bestelling nog geen bericht gehad van ons? Dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Meerdere producten besteld?
Heb je meerdere producten besteld? Dan zorgen wij ervoor dat, indien mogelijk, alles in een keer bij je bezorgd wordt.

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bieden we verschillende bezorgmogelijkheden aan, zoals:

  • Bezorging thuis of op je werk
  • Bezorging + installatie thuis of op je werk
  • Ophalen bij een pakketservicepunt
  • Afhalen (Volkel, Nederland)

Voor leveringen buiten Nederland is het mogelijk om:

  •  Thuis of op het werk laten bezorgen.

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je te kunnen afleveren maken wij gebruik van verschillende verzendpartijen, zoals DHL, GLS en FedEx.

Als je bestelling ingepakt en mee is gegaan met de post dan wordt er automatisch een traceercode naar je e-mailadres gestuurd.

  • Word je bestelling geleverd met DHL dan kan je jouw pakket volgen via DHL tracking.
  • Word je bestelling via GLS geleverd? Dan kan je jouw pakket volgen via GLS tracking.
  • Is your order shipped with FedEx then you can track your parcel via FedEx tracking.

Heb je geen trackingcode ontvangen? Dan kan het zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht gekomen is. Mocht je de trackingcode ook niet terug kunnen vinden in je spambox dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Onze producten worden v.a. € 50,- gratis verzonden, tenzij anders vermeld.

Voor bestellingen waarbij je wilt betalen middels rembours hanteren wij een vaste rembourstoeslag. De tarieven zijn afhankelijk van de bestelde producten (boven of onder 30kg) en worden weergeven tijdens je bestelling als je kiest voor rembourslevering (contante betaling bij afhalen).

Je bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding.

Jazeker, ruim 99% van de fitnesapparaten kunnen we op een bovenverdieping of in de kelder plaatsen. Lees op fitness installatie op verdieping of in de kelder alles over wat belangrijk is bij een plaatsing van je nieuwe fitnessapparatuur op een verdieping of in de kelder.

Onze eigen bezorgdienst werkt van maandag tot en met vrijdag. Mocht je een fitnesstoestel besteld hebben (plus eventuele montage) dan zorgen wij ervoor dat deze door de weeks geleverd zal worden. 

We streven ernaar om je bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Het kan soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt, bijv. door feestdagen of drukte bij de postdiensten. Heb je een trackingcode ontvangen? Dan kan je daar de meest actuele informatie van jouw pakket vinden. Heb je wel een trackingcode ontvangen maar de bestelling nog niet ontvangen. Dan kan je het beste nog enkele dagen wachten, het kan dan zijn dat deze vertraging opgelopen heeft bij de pakketverwerker. Is je bestelling na een paar werkdagen nog niet bezorgd? Dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Mocht je niet thuis zijn tijdens de aflevering dan wordt de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan om je bestelling af te leveren. Mocht de levering door onze eigen bezorgdienst uitgevoerd worden en ben je dan niet thuis dan nemen wij contact op met jou voor het maken van een nieuwe afspraak.

Woon je in de buurt, ben je toevallig in de buurt of wil je gewoon graag een keertje gezellig langskomen? Als je bestelling klaar ligt voor afhalen dan kan je deze komen afhalen in onze winkel.

Bekijk hier de meest actuele openingstijden van onze winkel in Volkel.

Het kan zeer sporadisch voorkomen dat een product uit je bestelling niet meer leverbaar is en daarom geannuleerd moet worden. Voor een geannuleerd product komt uiteraard de betaalplicht te vervallen. Indien gewenst kunnen we samen met jou kijken naar een alternatief. Mocht je vooraf het bedrag al hebben voldaan dan wordt het toepasselijke bedrag binnen de wettelijke terugstorttermijn van 14 dagen voldaan.

Er zijn verschillende soorten leveringen mogelijk namelijk, levering van producten onder de 30kg, levering van producten boven de 30kg en levering van producten met installatie.

Je ontvangt daarbij altijd een e-mail en trackingnummer. Heb je geen trackingnummer ontvangen? Bekijk dan even je spambox, wellicht is die daar per ongeluk terecht gekomen.

Leveringen in doos onder de 30kg
Kleine producten die niet zo zwaar zijn en gemakkelijk vervoerd kunnen worden kunnen per reguliere pakketpost verstuurd worden. Onze pakketten worden door DHL bezorgd.

Levering van pakketten boven de 30kg
Is je bestelling zwaarder dan 30kg? Dan wordt deze per pallet verstuurd. Een pallet levering wordt gedaan door DHL of Sanders Fritom.

Levering met installatie
Wil je graag dat je nieuwe fitnessapparatuur ook geïnstalleerd word zodat je het meteen kan gebruiken? Levering met installatie is veelal ook mogelijk. Wij hebben een eigen vakkundig installatie team die de levering mét installatie kan verzorgen voor je. Indien installatie gewenst is zal onze planningsafdeling contact opnemen om de levering en installatie afspraak te maken.

De bezorging van zwaardere producten vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen +/- 08:00 en 16:00 uur. Onze planningsafdeling zal voor de levering altijd eerst telefonisch of per e-mail contact opnemen om samen met jou het aflevermoment te plannen.

Is je pakket beschadigd geraakt tijdens het transport? Of misschien is het pakket zelfs helemaal niet aangekomen? Laat het ons weten. Wij vinden een goede service zeer belangrijk en kunnen met jouw feedback onze service verder verbeteren. Mocht je een bezorgklacht hebben dan kan je telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. Daarnaast kan je ook contact met ons opnemen via socials.

Did you know we can also ship your orders to most countries in the EU and also the world? Feel free to contact us for the most recent shipping fees.

Please take note the shipment can take longer due:

  • Custom handling in the country of arrival
  • Local holidays
  • Strikes or other special events.
Waarom Sanden?
Sports Specialists Since 2001

Home | Klantenservice > Bezorgen & afhalen

Print

Om je beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Ik ga akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.